Szállítási információk
A webáruházunkban található termékek fogyasztói árai már tartalmazzák az általános forgalmi adót. Az ár a szállítási költséggel növekedhet, de semmiféle egyéb költség nem terheli a megrendelőt. A kiválasztott és megrendelt termék, termékek árát garantáljuk a megrendelés időpontjától a kiszállításig. A megrendelt termékeket a megrendeléstől számított 1-2 munkanapon belül kézbesíti a megbízott futárszolgálat a megjelölt szállítási címre.
Abban az esetben, ha a futár, kézbesítő a csomag átadását nem tudja teljesíteni, értesítést hagy a postaládában. A küldeményéről ezek után az értesítőn megadott telefonszámon érdeklődhet.
Az első, sikertelen kézbesítés után a futár, kézbesítő szolgálat egy az újra egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a csomag kiszállítást. A megrendelő, vevő köteles átvenni és kifizetni a megrendelt árut és annak szállítási költségét. A vásárlás végösszegéről a vevő a megrendelés megadásánál, minden esetben, még a megerősítés előtt tájékoztatást kap a webáruház felületén!
Ingyen kiszállítás!
7.990,-Ft feletti vásárlás esetén, a teljes szállítási költséget webáruházunk átvállalja! Ennek értelmében Önnek csak a megrendelt termékek árát kell megfizetnie.
Szállítás díjszabása bármely fizetési mód esetén egységesen:
1. Házhoz szállítás futárszolgálattal:
1 - 7.989,- Ft: 990,- Ft
7.990,- Ft felett: 0,- Ft
Szállítási idő: 1 - 2 munkanap
2. GLS csomagpontra szállítás (több mint 650 pont országszerte):
1 - 7.989,- Ft: 790,- Ft
7.990,- Ft felett: 0,- Ft
Szállítási idő: 1 - 2 munkanap
3. Személyes átvétel Budapesten 0,- Ft
Amennyiben a megrendelésénél az ingyenes személyes átvételt választja, a megrendelt terméket, visszaigazoló e-mail után a COOL Coffee SHOP Kft. bemutatótermében tudja átvenni. Fizetés itt csak készpénzben lehetséges.
Bemutatóterem cím: 1139 Budapest, Gyutacs u. 16.
Nyitva tartás: Hétfő-péntek, 10-18 óráig
Szállítási áraink természetesen, tartalmazzák a csomagolási és a csomagolóanyag költségét is.
Kérjük Önt, hogy a csomagátvétel után azonnal ellenőrizze és győződjön meg arról a számla alapján, hogy a rendelésének megfelelő terméket, termékeket kapta meg. Az esetlegesen felmerülő problémát jelezze az ügyfélszolgálatunk felé!
Ügyfélszolgálat elérhetősége: hétköznap 8-18 óráig
Tel: +36 20 506-3353
Amennyiben megsérült a csomagolás illetve a küldemény, úgy a sérülésről haladéktalanul jegyzőkönyvet kell felvenni! A külsőleg fel nem ismerhető károkat a csomag kibontása után, de a kiszállítást követő hét napon belül írásban jelezze futárszolgálatnak a tőlük kapott visszaigazoló e-mail címre!