Az olaszok mániája
Ezentúl így keresd...
Utóbbi időben trenddé vált, hogy a nagy olasz kávégyártó cégek, mint amilyen például az Illy és Lavazza, egyszerűen lecserélik egyes nagy sikerű termékük csomagolását. Kicsit más a szín, kicsit más a grafika és sokszor ezzel együtt még a terméknév is változáson megy keresztül. A tartalom viszont változatlanul az a bizonyos finomság, amit már megszoktunk.
Korábban így tett az Illy a fekete eszpresszó őrölt kávéjával, erről itt már beszámoltunk, és most a Lavazza csinált valami hasonlót a Lavazza Super Crema szemes kávé 1 kilós kiszerelésű finomságával. Hogy miért? Nos a pontos okát nem tudjuk, lehetséges, hogy szimplán marketingfogásról van szó, esetleg nem úgy jöttek az eladási mutatók (bár nálunk rendesen fogyott), vagy leváltották a marketingvezetőt és az újnak muszáj volt mutatnia valami újítást, esetleg a csomagológépet cserélték le és ennek köszönhető a változás. Az is lehet, hogy szép lassan ebbe az új dizájnba fogják átvezetni a mostanra kialakult, megszokott stílust, hiszen, ha megnézzük, jelenleg tényleg nem egységes a külső.
A lényeg, hogy remélhetően a minőség nem fog változni, hiszen a Lavazza egy értékes színfolt a kávék világában. Megszokott finom, olaszos, mediterrán temperamentumú izgalmas afrodiziákum egy csészényi eszpresszóba töltve... :-)