Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében. Elfogadom
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

2020 tavasz

2020 tavasz

7 termék fontosságának alakulása

Ezeket az adatokat (is) kéretik komolyan venni:

7 termék fontosságának alakulása 2020 tavaszán

  • Kávé: ezt abszolúte megértem. Magas szinten van/volt/lesz az igény iránta és egyenletes, egyenes vonalat ír le az iránta való érdeklődés.
  • Autó: hát igen. Ha egyszer nem mehetünk ki otthonról, akkor minek ugyebár. Csak porosodik otthon a garázsban, vagy rosszabb esetben az utcán. Sebaj, legalább olcsóbb lett az üzemanyag...
  • Internet: és igen! Eddig sem voltunk meg nélkül, na de most még nagyobb igény van rá.
  • Borotva: eleinte tartottuk magunkat, tartottuk a szintet. Mondhatni volt még igényesség, oszt minek? Nincs kinek mutatkoznunk (egyenlőre), úgyhogy nődögél a szőr itt is, ott is...
  • Alkohol: valamivel le kell vezetni a napi pörgést. A 4 fal ugyebár nagyon nyomasztó tud lenni és 8 óra Home Office előtt és közben után jól esik egy üveg korty pia...
  • WC papír: a nagy ijedtségre mindenkinek beindult az emésztése beszarerzési vágya, aztán ez alábbhagyott, kiderült, hogy kimeríthetetlenek a készletek. Éppen ezért jelent meg pár amerikai bolt ajtaján a felirat, hogy WC papírt bontatlan és bontott állapotban sem veszünk vissza!
  • Mackónadrág: a Home Office divat eleganciája hozta magával, hogy otthon kényelmes munkaruhára van szükségünk...