2020 tavasz
7 termék fontosságának alakulása
Ezeket az adatokat (is) kéretik komolyan venni:
- Kávé: ezt abszolúte megértem. Magas szinten van/volt/lesz az igény iránta és egyenletes, egyenes vonalat ír le az iránta való érdeklődés.
- Autó: hát igen. Ha egyszer nem mehetünk ki otthonról, akkor minek ugyebár. Csak porosodik otthon a garázsban, vagy rosszabb esetben az utcán. Sebaj, legalább olcsóbb lett az üzemanyag...
- Internet: és igen! Eddig sem voltunk meg nélkül, na de most még nagyobb igény van rá.
- Borotva: eleinte tartottuk magunkat, tartottuk a szintet. Mondhatni volt még igényesség, oszt minek? Nincs kinek mutatkoznunk (egyenlőre), úgyhogy nődögél a szőr itt is, ott is...
- Alkohol: valamivel le kell vezetni a napi pörgést. A 4 fal ugyebár nagyon nyomasztó tud lenni és 8 óra Home Office
előtt és közbenután jól esik együvegkorty pia... - WC papír: a nagy ijedtségre mindenkinek beindult a
z emésztésebeszarerzési vágya, aztán ez alábbhagyott, kiderült, hogy kimeríthetetlenek a készletek. Éppen ezért jelent meg pár amerikai bolt ajtaján a felirat, hogy WC papírt bontatlan és bontott állapotban sem veszünk vissza! - Mackónadrág: a Home Office divat eleganciája hozta magával, hogy otthon kényelmes munkaruhára van szükségünk...